Koulutustarjontaa

Tukea työnhakuun -koulutukset

JHL tarjoaa työttömille jäsenilleen valmennusta, joka täyttää aktiivimallin aktiivisuusehdon ja ehkäisee työttömyyspäivärahaan kohdistuvat leikkaukset. Tarjolla on verkkovalmennusta, joka on maksutonta ja tarkoitettu vain liiton jäsenille.

Ammatilliset opintopäivät

JHL:n ammatilliset opintopäivät kannustavat oman ammattitaidon lisäämiseen ja laajentamiseen sekä kohottavat eri ammattialojen näkyvyyttä ja tiivistävät yhteistyötä eri alojen välillä.

Ammatilliset opintopäivät ovat täydennyskoulutusta

Ammatilliset opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa  työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen, kun työnantaja osallistuu kustannuksiin maksaen osallistumismaksun ja antaen osallistumisajan työajaksi. Voit sopia työnantajan kanssa koulutuksen liittämisestä osaamisen kehittämissuunnitelmaan.

KOULUTUKSET OVAT JÄSENILLE MAKSUTTOMIA!

Lisää koulutuksista alla olevista linkeistä.

Kirjaudu tästä jäsenpalveluun