Lomanviettopaikka Länälä

Osastollamme on lomanviettopaikka Länälä Koskenpään Pettämän rannalla. Osoite on Länäläntie 82, Koskenpää. Päärakennuksen tupaantuliaisia pidettiin 1982 jonka jälkeen tapahtumia on riittänyt. Myöhemmin tontille on rakennettu myös rantasauna sekä varastorakennus.

Olemme halunneet pitää paikan siistinä ja kotoisana yksinomaan jäsentemme käytössä ja siksi vuokraamme paikkaa ainoastaan jäsenillemme.

Vuonna 2015 aloitimme paikan nykyaikaistamisen ja remontoimme sisätilat tuoden lisää valoa ja pistämällä koko keittiön uusiksi. Vuoden 2016 alussa menimme niinkin pitkälle, että kovan maineen saaneet kerrossängyt heitettiin kierrätykseen ja tilalle muuttivat vuodesohvat jotka takaavat vuokralaisille kotoisat unet. Makuupaikkoja löytyy siis 6 henkilölle. Peitot ja tyynyt tarjoaa yhdistys.

Myös pihaa on avarrettu puita kaatamalla, eikä auringon ottoon tarvitse mennä enää naapurin tontille, vaan se onnistuu hyvin vaikkapa rannalla loikoillen. Järvimaisemat jopa grillipaikalta ja talon sisältä.

Liiterissä on aina puita ulkosaunan ja takan lämmittämiseen joten kylmyyttä ei tarvitse pelätä. Kun pidämme yhdessä paikat kunnossa, on paikasta iloa myös seuraaville käyttäjille.

Otamme mielellämme jäseniltä vastaan ehdotuksia miten voisimme lisätä viihtyvyyttä vapaa-ajanviettopaikassamme.

Länälän vuokrausta hoitaa Koskenpään Hirsibaarilla Katja Linden p. 0405723715

Muissa Länälää koskevissa asioissa ota yhteyttä

emäntäämme Maija-Liisa Perälään p. 050 5663192 tai isäntä Taito Perälään p. 040 8569092